11/11/2011

Firstly,

Alhamdulillah. Setelah 4 tahun berhempas pulas membace blog manusia lain, akhirnye gua berani gaks buat blog gua sendirik buat kali keduanya. tehee. Percubaan yg pertame kalinye gagal akibat ketidakmatangan dalam dunia blogging. Namun begitu, sampai sekarang pon takde la gua terer mane pasal blogging neh. 

Dalam beratus-ratus ribu blog yg gua bace. ahaha. Ade la doploh-tigeploh blog menariks melekat kat hati yg gua wajib klik hari-hari macam ganja ;P



Meh gua nak sembang sket tabi'at gua sepanjang membace blog manusia-manusia ciptaan tuhan. hehe

Kalaw blogger tu perempuan chuns dan blog beliaw menarik. Gua akan hapal beliaw punye blog dan juge struktur muke beliaw sampai puas. wahahaha. Jikalau chun tatapi blog tak menarik, sekali tu jela gua bace.

Blog abam-abam kachak pon begitu. If entry menarik, gua simpan url blog lu org dalam hati sanubari gua.



Tu jelah pon gua nak sembang. huu. Gua akan pegang pepatah nie sepanjang gua berblogging 
"Kalau takut mati, jangan hidup" (Mahatma Gandhi)

Chaw~ 

1 comment:

Atirah said...

blog aku pon menarik kan? kau kene tengok hari2 okay! haha