16/12/2011

Jum'at

Makpak gua anta gua belajar sebab nak bagi gua jadi orang yg bergune di mase hadapan kelak. Namun begitu, sedikit sebanyak gua sudah mulai punnn terjebak dalam kancah ketidakgunaan akibat gua dah terminat dekat sorang budak. Budak pompuan semestinye. Same tempat belajar dgn gua. Dan tiap saat gua nampak beliaw online fesbuk tiap kali tu laa gua nak tegur beliaw. Semacam sangap bodoh sudah. hmmph adekah ini yg dinamakan cinta mukabulubuku? kahkahkah

9 comments:

Bella Bell said...

gua rasa betei dah tu cinta fesbuk. elok la lu tegur dia. cakap 'hai' pun dah ok.

Samad said...

kalaw die carutkan gua cemane? hahaha

SpitItOut said...

if u never try then u will never know man.. say 'ho' pun orait.

bact. said...

lu dah kunci pintu bilik ke tak?

Wadi AR said...

lu terus terang la cakap. kemain lu ni samad. hati madu lu ni

Samad said...

ludahitout : I'll try my best by soon or later. hehe


bact : biarkan aje. haha


wadikurekure : gua goyang lutot aa. die tu jenis brutal cam lu jugak kot. haha. kang die tunjuk jari tengah sia2 je usia remaje gua ;P

FarhanaLicious said...

bila dah kene sindrom penyakit cinta muka buku ni bahaya sikit. hati hati lah ye.

Nurul Iman Rosman said...

ehem-ehem,
bau bunga2 cinta dah dekat ni ;)

Samad said...

tapi sayang beliaw dah berpunye. ciss