22/03/2012

Ini hari punya

Dahulu kala aku ada kawan karib, memang sangat karib. Aku dan beliau sentiasa kemana sahaja bersama, semacam belangkas yg tiada terpisah. Yaa, itu semua dulu punya cerita benda yg lepas usah dikenang-kenang.


Kami ada sedikit krisis yg menyebabkan kami tidak dpt berkawan spt dahulu kala. Dulunya tiba masa kami lepak makan, beliau sentiasa tak pernah habis makan. Kenyang katanya. Aku paksa gaks suruh habiskan makanan. Membazir itu amalan syaiton kata aku.


Tadi masa aku tengah makan dekat warung, dia baru habis class agaknya, dia menuju ke kedai yg sedang aku lepak. Lantas carutan pon bermaharajalela dalam dada i nie tiaww. Dia nampak aku, aku nampak dia, dia pon macam nak pergi kedai lain tapi kengkawan dia nak makan kedai sama agaknye. Terpaksa lah dia buat muka ketat masuk kedai tersebut. 


Aku punya makanan pon baru sampai, tengok muka dia lagi lah terus padam selera makan. Mungkin tanda provoke. Aku makan sket, habiskan air dan blah. Banyak lagi bai, bazir je. Dan sampai skang aku mencarut apesai aku tak habiskan makan. ptuihh. Padan muka aku

9 comments:

bact. said...

defuq??

kote dah tumbuh bulu ke blom?

Samad said...

kahkah. memang aku nak tunggu ko komen je nie pon

spitITout said...

x baik bmasam2 or bmusuh muka tauuu.. itu hobi setan.

Wadi AR said...

kau tau bazir tu amalan saiton

laskar pelangi said...

aiyooo! lantak la dia ada pun.makan tetap makan. aiseh!

roq said...

ape ko merepek ni???

eLL said...

kan dah cakap membazir itu amalan SHAITONIRROJIM

c'axoera ヅ said...

merepek kala kelaparan ke ni hehe

HamziJasmi said...

ade kala kita rasa sepi, kosong,.... tp percaya lah... selagi tali tidak terputus, selagi tu lah kita akan ingat dan kenang......