16/10/2012

Sepontan dan bosan

Merangkak sikit-sikit,
merangkak dari bawah,
Bila dah pandai sikit,
Jangan lupa Allah.
Bila jalan tunduk,
Bila berdiri tinggi,
Engkau jangan bongkak,
Nanti makan diri.

Ahh, gua takda class langsung ini hari. Gua sangat kebosanan. Gua bace segala benda yg menarik di blog semua orang di muka bumi, entri yang kali ke sapoloh yang kali pertama pon aku baca. Nak basuh baju sikit punya malas. Ahh, nasib baik ada blog bodoh ni. hahaha. Atleast ada jugak benda nak buat. har-har

Oh ye, dekat atas tu boleh di kira pantun ke peribahasa ke camne? kahkah. Tetiba je lintas kat celah2 otak yg jarang-jarang & kadang-kaddang guna ni

5 comments:

bukankosong said...

gi basuh baju wei, karang menyeasal karang

xde baju bole dipakai

Yousof said...

kaddang-kaddang bagus juga penulisan kau kan.. Malas boleh dibanteras, mahu tak mahu je. ;D

Samad said...

ai sop, macam perli je. haha. penulisan gua sentiase di tahap paling last antara lu orang semua

eLL said...

hebat entri ni, sebak

ஜ miss klanika ஜ said...

pantun kot tu. hehe. dua rangkap