20/03/2013

Membaca jambatan ilmu?

Assalamualaikum,

Sekarang ni aku dah kurang minat membaca buku-buku ilmiah tak ilmiah fiksyen kurang fiksyen dan lain-lain. Beli buku guna baucer pon baru rm100, itu pon tak terusik bukunya. Belen rm150 lagi tak tahu lah nak beli buku apa. puii bosan gila syaitan ni hoi



7 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

banyak lg balance baucer ko , kalau aku nak pinjam baucer ko , boleh x ? :P

Samad said...

untuk kau semua bolehh

eLL said...

beli majalah mangga, urtv, hai, media hiburan baru tak bosanggg

Samad said...

kejap je boleh baca tu kak. bosangg jugek

Wadi AR said...

yelah pegi pavi tak ajak. siap bagi free voucher buku lagi

karenontheshore said...

bacalah..walaupun sepatah.

Samad said...

wadi : bila masa gua bg free? lu yg gelabah tanak ikot. puii

karen : gua malas teruk ah, cane?