19/08/2013

Hati-hati

Assalamualaikum w.b.t,

Manusia di ciptakan dengan hati. Kenapa?
Karena daging yg seketul ini yg menunjukkan siapa diri kamu yg sebenar. Jika sekelumit di hati itu baik, insyaAllah baik lah ia. Jika tidak baik, sila buang jauh jauh. Kaddang kaddang apa yg di mulut tidak seperti di hati. Kata-kata aku mungkin remeh hina macam sampah tapi manusia mana yg tahu apa di hati aku? Manusia yg mana? 

Rawatlah hati nescaya semuanya akan terbuka. Isikan hati kamu dengan yg baik baik. Jangan terus buta















Aku bukan anak yg baik, abang yg baik, kawan yg baik. Tapi aku masih titipkan doa. Selamat malam dunia

3 comments:

nae nematoda said...

dan aku tahu , ko kawan yang baik...insha allah :)

Samad said...

hai nang gemok tembam :)

nae nematoda said...

nasib baik ko kawan aku , tak jadi nak marah ...hah :P