29/05/2015

Hi,

Assalamualaikum,

Apa khabar kalian yang disana? 


Aku?

Alhamdulillah, aku masih dikurniakan nyawa dan hidup sampai ke hari ini. 

Alhamdulillah, aku sudah punyai perkerjaan untuk menyara keluarga.

Alhamdulillah, aku baru sahaja mendirikan rumah tangga. Hampir 6 bulan juga.

Alhamdulillah, aku masih punyai ibu, ayah, adik-beradik dan saudara-mara.

Tapi...

Kehidupan aku sudah tak normal seperti dulu. Boleh kemana saja tanpa hala tuju.

Kehidupan aku memang tak normal. Karena aku sudah tidak peduli lagi tentang diriku.

Kehidupan aku sangat lah tak normal. Karena aku bukan lagi diri aku.....



6 comments:

naz said...

wahhhhhhhh kahwin dah ! tahniah !

karenontheshore said...

Dah kahwin dah ko mad.. Tahniah!

karenontheshore said...

Dah kahwin dah ko mad.. Tahniah!

Samad said...

Abel - Thanks

Karen - Thanks karen. Sihat?

hani said...

pembawakan budak kot mad? hihi.. tahniah noh.. :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)