14/01/2012

Ini dahsyatttt !

Kengkorang mesti tak pernah tengok kejadian ajaib macam aku tengok semalam. Kejadian yang mungkin meragut nyawa ibu-ibu mengandung dan nenek-nenek uzur. Aku memule cam malas nak tayang kat korang. Tapi disebabkan gempak habess, akuu tayang gak laa. Nahh






















Hebat mamat neyy. Roh beliaw boleh keluar dari jasad. wahkahkahkah 

14 comments:

Bella Bell said...

asap rokok tu kan?

Samad said...

ntohh. try la tanye mamat tu. kehkehkeh

Wadi AR said...

ni betol punye roh keluar ni

Samad said...

diam la hoih. haha

bact. said...

kek mano neh? mcm ponah jo lepak.

Samad said...

kek bangi seksen tigo.

Alia Hassan said...

errrrr.............................................................

Samad said...

ape err err? gagap ehh?

Fyqa said...

aku pon t'err err jugak nengok.

O_o

Samad said...

ini mesti pasal gempak sangat sampai speechless kan kan?

SpitItOut said...

shisha ke wei? mcm asap ekzos motor.

Samad said...

ha'ah. jom ah shisha same. hehe

Nurul Iman Rosman said...

katekan TIDAK pade rokok, shisha dan semua yang berkaitan dengan nye. Tak elok utk kesihatan lah bro.

Samad said...

tapi orang arab isap. org arab yg pakse kite isap mende ni. haha