25/01/2012

Selamat Siang

Kuala Lumpur - Seorang pemuda handsomekachakbergaya yg bercuti seminggu amat bosan kerana kekurangan bahan bacaan daripada rakan-rakan seperjuangan nya. Diharap rakan-rakan dapat membantu pemuda handsome tersebut agar beliaw tidak membuat aktiviti tidak berfaedah seperti mengorat makcik-makcik pergi surau, korek hidung depan awam, dan menerajang tong sampah yg lalu dihadapannya. Gambar rajah pemuda handsomekachak bergaya tersebut boleh didapati dibawah. Walaubagaimanapun, biru tak bermaksud pemuda itu otak blues seperti pemuda lain.




































"Apa macham kawan? Ada baik kaa?" antara kata-kata beliaw bagi mengurat makcik surau

8 comments:

Wadi AR said...

hensem sbb biru je. aci? haha

Samad said...

aku tau kaw malu. takpe takpe. kaw ucapkan secare peribadi kat aku nanti ye. thehehe

SpitItOut said...

hensem itu perlu dihati bkn di baju berkaler biru, tpi x pa klu makciksurau tngk pun dah orait dah tu..hoho.

Samad said...

mendalam maksud tuhh. hmmph

hani said...

makcik surau ckp
kau ingat style lah posing itu macam?
haha

Samad said...

makcik2 tu kate ade hensem jugak apaa. cett dengki la tuuuu

Alia Hassan said...

hensomekacakbergaya? omg! perasannya @@ hahaha. biru ngn kau xsesuai la, kau kne pakai kaler kelabu taik anjing. cool! :p

Samad said...

taik anjing haram ke tak eh? kahkahkah