23/01/2012

Tak paham sudah

Itu hari sabtu aku ada balik kampung juga. Kampung nesmilan. Alang-alang ade kenduri, baik bercuti terus tenangkan otak. Rambutan pon 3-4 pokok penuh dengan buah merah-merah bak bunga ros. Aktiviti diteruskan dengan memetik semua buah rambutan yg ada tanpa tinggalkan sebijik pon kat pokok. 


Namun begitu, yg atas nie bukan kisah sebenarnye yg hendak disampaikan/dipersoalkan. Kisahnye adelah mengapekah pembantu rumah PakTeh aku begitu lawa nak mamptuih? Itu hari ade jugak dengar ura-ura mengatekan pembantu PakTeh aku chun lawa tahap cilake. Tapi aku abaikan sajee sbb tak pernah bersua lagi kan.


Setelah begitu berlaku, apabila bebaru nie pertame kali bertentangan mata wif pembantu Pakteh. Hati ini sudah bertaut dgn seketat-ketatnye pade beliaw. Semua bende aku buat dkt kampung tu jadi tidak semenggah. Nak petik rambutan tetibe cek balik jadi terpetik rokok. Nak mandi sedar-sedar je ade dkt meja makan sambil makan tanpa disedari. Ini sudah sangat ajaib.


Aku nie jenis lelaki pemalu. Takkan tegur orang yg tak dikenali, (takut diapa-apakan) melainkan orang itu yg tegur dulu. kahkahkah. 3hari 2malam aku kat kampung. Aku selalu usha beliaw tu sipi-sipi jelaa. Yg aku perasan, beliaw usha aku lagi dasyat, seketol punye die bagi tanpe ade rase kemaluan. Bile aku pandang die balik, tau jugak la berpaling pandangan arah lain.


Pagi tadi baru la beliaw ade borak-borak sket dgn aku. Itu pon sbb Pakteh aku nak berangkat ke kL semule. Ofcos la beliaw ade rase sedih dan rase kehilangan dan satu kerugian kalaw tak dapat borak dgn aku. kahkahkah. Mesti die terpikir ntah bile dapat jumpe abang buff ini lagi. wahkahkahkahkahkahahahaha


Btw, pembantu Pakteh aku tu org seberang seperti kebiasaannya. Hmm umur beliaw tu saing-saing aku je rasenye sbb nampak comelcomel cam bebudak remaja lagi. Muka beliaw ade la iras-iras kebanyakan artis wanita korea. Aku pon cam korea jugak ape. Memang sesuai sangat lettew. Tak kire la orang seberang ke ape ke kan. Kalaw dah terbaik abang pon terliur.


Namun begitu lagi, aku ade jugak terpikir. Pakteh aku nie nak carik pembantu ke nak carik bini lagi. Ade ke patut carik stok-stok korea. Dahlaa susah nak dapat yg korea-korea camtuh. Tapi tak baik la berpikiran negatif kan. Manelaa tau Pakteh nak jodohkan aku dengan beliaw tu ke. kehkehkeh. Boleh la beliaw membantu abang hari-hari.

8 comments:

Wadi AR said...

kahkah. imaginasi kau mmg dah sampai langit ke-7. aku doakan kau dengan pembantu pakteh tersebut berkawen.

Samad said...

perghh lajunye. kau bace ke tak bace? haha. trimas la yee. kalaw bleh doa tu biar bebanyak sket. 5 kali sehari ke

SpitItOut said...

hahaha...ntah2 itu bini Pakteh, x pe nnti aku tlngkn solat hajat smoge pembantu iras2 korea tu jadi hak milik engkau punye. aminn.

Samad said...

takkan pakteh kawin 2 kot. tidakk tidakkkk! haha. amin aminn ;P

hani said...

eeh.. tah tah dia usya kau seiras laki dia kat sberang yang telah ditinggalkannya demi mencari sesuap nasi?? haha..

Samad said...

perghh sedih gile. jangan la itu macam. haha

Bella Bell said...

amboi. pesen kpop jugek ko ni ea. haha.

Samad said...

terpengaruh dengan media massa yg kian berleluasa kekuasaannya