09/09/2012

Assalamualaikum dan hi

Selamat hari raya maaf zahir batin ye ibu-ibu, kakak-kakak, dan rakan taulan sekalian. Dah lama rasanya tidak menjenguk di ruangan yang kosong ini ye. kahkah
Maciam biasa lah, gua bukannya faham sangat funsen blogger ni untuk apa senanye. kahkah

Dari bulan Ramadhan yang telah berlalu itu sehingga ke ini hari macam-macam orang dah gua berjumpa secara real life mahupun dunia awang-awangan. Bermacam-macam pelajaran, pembelajaran, dan pengajaran juga telah gua temui. 
Dan maciam biasa juga lah, manusia hidup sehari-hari sentiasa mahukan penambahbaikan dari segi zahir mahupun batin. Mahukan kemajuan. Oleh itu gua gua gua juga turut tidak terkecuali.

Gua tidak tahu menahu kenapa gua nak menulis di pagi subuh yang hening ini. Gua tibai aje. Biasa lah, ikut gerak hati. Hati sentiasee mahukan yang baik-baik atau yang jahat-jahat. Ikut hati mati orang kata. Walhal perbuatan itu tersangatlah lain daripada apa yang hati itu ingini. aiseh-men

Berikutan dengan itu, gua mendoakan agar engkorang semua berjaya dengan apa juga perbuatan yang sedang dijalani. Se-la-mat Ha-ri Ra-ya~


Satu-satunya gambar raya yang gua ada. Disebelah gua adalah ibu yg dikasihi dicintai disayangi.
Dipangkuan itu adik perempuan kecilku yg sedang dewasa.

13 comments:

karenontheshore said...

bak sini skit duit raye..hehe

oh ya..selamat hari raya.


bukankosong said...

slmat hari raya

walau agak terlmbat sikit

tp xpe, raya sebulan

Samad said...

ya ya. selamat selamat

hani said...

wah..ibu posing! dan kenapekah adik kau seolah takut dgn kau?haha

Samad said...

adikku sedang tengok tb la kak oi. haha

eLL said...

aik. juling ke? orang suruh tengok kamera dia tengok tampat lain. selamat hari raya. duit raya nanti tahun depan ye.

Samad said...

kenapa mesti tahun depan kenapaaaaa?

Yousof said...

Se-la-mat Ha-ri Ra-ya ke-dua-puluh-tiga. ;-D



ஜ miss klanika ஜ said...

masih bulan raya ke sekarang ea.

Samad said...

entah la miss. gua pun taktahu

adam said...

selamat raya jugak samad. err.. wish krismas terus lah. haha.

Samad said...

hati gua dah takde kat sini lg adam. dah lari ke tempat lain

syafiqakarim said...

da bole kawen