27/09/2012

Sampah

Salam sejahtera

Jangan jadi cermin sebab asik nak tiru perbuatan aktiviti pekerjaan orang lain. Jadi diri sendiri bang. Jangan jadi bongkak bongak sebab kau rasa kau bagus sempurna. Nasihat orang memang bagus tapi kalau 2 orang ayat yg sama itu tahi. Kalau sekali dua aku terima, hari-hari benda sama aku semak aku menyampah engkau sumpah sampah

4 comments:

eLL said...

waw. takotttt jadi sesumpah nanti

Yousof said...

Aku sentiasa cuba jadi diri sendiri.


Aku kalau dah mual kat seseorang tu, aku buat² tak ambik tahu. Hujung² bila dah terdesak baru dia mintak tolong kat aku. (baru minggu lepas jadi dekat aku).

Tapi nampak gaya perangainya tetap tahi.

hani said...

satu hari nanti dorang dapatlah balasan apa yang dorang buat tu. org putih kate what you give you get back.

allah maha penyayang.

ஜ miss klanika ஜ said...

sampah mana yang bawak masalah lak ni