01/01/2013

Tahun baru masihi

Assalamualaikum,

Tahun lepas gua on laptop sampai ini tahun gua takda tutup jugak.
Gua tahan berak tahun lepas semata-mata nak berak di tahun baru ni.
Rare tak? wkwk

Selamat tahun baru masihi ye kengkawan. Semoga kengkawan tak mabuk minum todi dan check in hotel bajet dan termengandung anak luar nikah yee?


5 comments:

syafiqakarim said...

happy new year
samad dan sunia beliawwwwwwwww

Wadi AR said...

power betul berak engko samad. kalau berak cair tak kan dapat nak tahan ye dok

Samad said...

baby : lu nak eja sunyo dalam cite doraemon kan?

wadi : berak cair jenis org tak sehat. gua sehat jadi tahi gua pun sehat2 belaka. kahkah

محمد رازيق said...

gua nak ucap kat lu slmt tahun baru bro. haha. pesanan lu amat buat gua sedih. hehe

Samad said...

lu buat yg mana satu drpd tiga tu derr? haha